+2
Not a bug

oops! In-app purchases not available at this moment! e-1043

hhelmi99 2 months ago in Android updated by Dusan Kolic 6 days ago 8 3 duplicates

Every time i try to view the premium features, it says: "oops! In-app purchases not available at this moment! e-1043" And the retry button doesn't do anything. 

Answers

Answer
Not a bug

Hi Toge,


Did you ever have premium features before or you are trying to buy now for the first time?

Best,

Dusan

Answer
Not a bug

Привет,

Выйдите из всех учетных записей Google Play и оставьте только одну, затем проверьте эту ссылку и очистите кэш и данные приложения Google Play Store: https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=ru.

Дайте мне знать, если это помогло

Duplicates 3

Under review

こんにちは、

あなたが持っている正確な問題は何ですか? 支払いをしようとすると、正確に何が起きますか? 少し詳しく説明してもらえますか? エラーメッセージはどこで正確に表示されますか。正確なエラーメッセージは何ですか。

ベスト、

ドゥサン

プレミアム機能を使おうとしたら、現在アプリ内購入ができません! e-1043と出て、課金できません、どうすれば課金できるようになりますか?

+1
Under review

Hello,


Please check the link below and try Step 2 and 3: Clear cache & data of the Play Store and Phone Restart

https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=

Let me know if that helped.


Best,

Dusan!

Thank you so much! I can now see them again. The only small problem is that if i allow flipaclip to use my media and photos and such, the premium features disappear again. Again, Thank you :)

im having the same issue but it didnt work for mine...

Answer
Not a bug

Hi Toge,


Did you ever have premium features before or you are trying to buy now for the first time?

Best,

Dusan

Answer
Not a bug

Привет,

Выйдите из всех учетных записей Google Play и оставьте только одну, затем проверьте эту ссылку и очистите кэш и данные приложения Google Play Store: https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=ru.

Дайте мне знать, если это помогло